Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pią 17:44, 11 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
GRAND napisał: | A jeśli chodzi o licencje na ptrzewozy pasażerskie to ma je m.in PCC, NZTK , czy PTK[...] |
Ze swojej strony dodam jeszcze, że również brytyjski Freightliner (o któym pisałeś) posiada licencję na przewozy pasażerskie - tak wynika przynajmniej z ostatniej poprawki do SRJP zawierającej wykaz nowych przewoźników kolejowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
GRAND
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: PCC RAIL
|
Wysłany: Sob 7:55, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Chociaż szczerze mówiąc, jak widze ich podejście do sprawy z przewozami towarowymi, to nie obawiam się że mają licencje na przewozy pasażerskie:) Jeszcze tylko jeden ważny aspekt, kto ich te pociągi będzie prowadził...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maszynista_50
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:01, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Myślę że nie będzie to skok na głęboką wodę. Prywaciarz jesli zdecyduje się stanąć do przetargu to chyba będzie to obsługa jednej lub dwóch tras lokalnych. Jednak podstawową działalnością będą przewozy towarowe.
Nie wierzę aby jakiś Urząd Marszałkowski "dał" do obsługi prywaciarzowi cały region.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRAND
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: PCC RAIL
|
Wysłany: Nie 15:45, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Taa to głownie rozchodzi się o kilka tras i to najbardziej dochodowych. To nie są firmy państwowe więc mogą sobie wybierać trasy( te najlepsze oczywiście), a kolej musi wożić wszystko, większośc niedochodowych, a dotacji nie ma...
Ile razy widze jak jednostki nad ranem np z Trzebini w strone Oświęcimia wiozą powietrze..:(. Dużo jest takich pociągów i wszędzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 16:55, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
GRAND napisał: | [...] a kolej musi wożić wszystko, większośc niedochodowych, a dotacji nie ma... |
Czyli Twoim zdaniem kolej (PR) nie dostaje dotacji od Urzędów Marszałkowskich?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRAND
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: PCC RAIL
|
Wysłany: Nie 18:39, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
dostaje, ale nie takie jak powinna i efekty widzimy...
wszyscy się niedawno zachwycali TGV i jaka tam jest kolej, ale we Francji budżet dofinansowywuje kolej w ponad 80% ze wszystkich środków transportu, a u nas w Polsce bodajże 14%, a jest poniżej, bo wiecznie brakuje - takie są tłumaczenia:(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daras
Administrator
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełmża / Poznań
|
Wysłany: Nie 20:57, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
GRAND napisał: | dostaje, ale nie takie jak powinna i efekty widzimy... |
Moim zdaniem dostaje, ale nie używa tych pieniędzy jak należy. Przykładem tego była sprawa z dofinansowywaniem połączeń w Kujawsko - Pomorskim, czego efektem było zamknięcie linii Toruń Wschodni - Sierpc i Brodnica - Działdowo. Po prostu nastąpił jakiś przekręt...
Więcej - http://www.brutto3200.fora.pl/post1833.html#1833
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GRAND
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: PCC RAIL
|
Wysłany: Nie 21:10, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
przekręty i owszem są, ale jednak każdy wie , nawet w byle gazecie idzie się tego dowiedzieć, jak bardzo brakuje odpowiednich inwestycji, jak są one okrajane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|