Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ty2-1202
Dołączył: 10 Sie 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ryczywół
|
Wysłany: Czw 18:57, 31 Sie 2006 Temat postu: Elektryfikacja linii |
|
|
Witam!
Czy to prawda, że w tym roku została zelektyfikowana linia z Węglińca do Horki? Czy ktoś z szanownych forumowiczów może potwierdzić tą wiadomość? Dzięki za info. Pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Marcin K.
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Wrocławia
|
Wysłany: Czw 19:01, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Z tego co wiem to drutowanie jeszcze się nie odbyło, ale jest w planach do 2010 roku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daras
Administrator
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełmża / Poznań
|
Wysłany: Sob 23:14, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Jakie są róznice w kosztach eksploatacji lokomotyw elektrycznych i spalinowych? I jak wygląda sprawa z obecną elekryfikacją linii? Ile to kosztuje i czy jest jeszcze opłacalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Sob 23:35, 09 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Daras napisał: | Jakie są róznice w kosztach eksploatacji lokomotyw elektrycznych i spalinowych? I jak wygląda sprawa z obecną elekryfikacją linii? Ile to kosztuje i czy jest jeszcze opłacalne? |
Jeżeli chodzi o kwestie zużycia paliwa (prąd - elektryczne, ropa - diesle) to diesle wychodzą o wiele drożej niż elektryki. Tak, więc jeśli linia jest bardzo uczęszczana to elektryfikacja jej się na pewno opłaci. Na 100% nie powiem, jeśli ktoś wie to proszę o poprawę, ale wydaje mi się, że koszty elektryfikacji 1km szlaku powinny zamknąć się w przedziale 100.000 - 150.000 tys. złotych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hbudzynski
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość/Lublin
|
Wysłany: Nie 9:28, 10 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Przy drugiej elektryfikacji CMK na odcinku Psary - Grodzisk Mazowiecki, wychodzi koszt 1mln/1km. Tak wynika z Biuletynu Zamówień Publicznych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jesion
Dołączył: 30 Sie 2006
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kutno
|
Wysłany: Nie 19:55, 10 Wrz 2006 Temat postu: Re: Elektryfikacja linii |
|
|
Ty2-1202 napisał: | Witam!
Czy to prawda, że w tym roku została zelektyfikowana linia z Węglińca do Horki? Czy ktoś z szanownych forumowiczów może potwierdzić tą wiadomość? Dzięki za info. Pozdrawiam! |
Nie wiem na jakim odcinku, ale na jednym torze drut już jest na pewno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Toma
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Pon 12:57, 11 Wrz 2006 Temat postu: |
|
|
Między Węglińcem a Horka drut wisi już nad oboma torami, tylko też nie pamiętam od Węglińca dokąd... W którymś "Świecie Kolei" o tym było.
Czy ktoś się orientuje jaka linia została zelektryfikowana ostatnia na sieci PKP? Czy to nie linia Olsztyn - Morąg - Pasłęk - Bogaczewo - Elbląg?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
m0ke
Dołączył: 20 Lis 2006
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 21:59, 21 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Ciekawe :/ Do Horki ?? Musze sie przejechac i zobaczyc :P A mnie ciekawi co z linia Wegliniec - Zgorzelec. Podobno mieli dac drut przy modernizacji E30 ale tego nie zrobili ... moze kiedys
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|