Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Pią 13:44, 28 Lip 2006 Temat postu: ET22 |
|
|
Ilostan ET22 z mojej strony o bykach:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gigabyt
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Pon 10:09, 16 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
To może uzupełnimy spis w aktualne dane
ET22-125 - Zakład Taboru Szczecin
ET22-175 - Zakład Taboru Szczecin
ET22-398 - Zakład Taboru Skarżysko-Kamienna
ET22-1024 - Zakład Taboru Skarżysko-Kamienna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Wto 22:26, 24 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
ET22-212 po zakończonej NR dnia 30 września 2006r. w ZNTK Oleśnica otrzymała zwykłe okrągłe wiadra wyposażone w halogeny, prędzej miała stare kanciaste gary.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Pią 13:14, 27 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No i doczekałem się, po kilku latach przerwy na stan CM Poznań zawitał byczek. Jest nim 22-388, którego dostaliśmy z CM Ostrów. Dodatkowo na stanie pojawić ma się jeszcze 6 maszyn tej serii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Sob 12:00, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Kolejna maszyna to 22-220, która przeszła z CM Bydgoszcz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gigabyt
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Sob 14:40, 28 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
No proszę, nie przypuszczałem, że te plotki okażą się prawdziwe. Chyba Ciebie Adrian to głównie ucieszyło. Ciekawe jakie jeszcze numery przejdą do Poznania i czy ET22 będą obslugiwać pociągi pośpieszne czy przejdą do ruchu towarowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zyrafa
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Stargard
|
Wysłany: Nie 13:47, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Czyżby aport do Kolei Wielkopolskich? BarT w innym wątku wskazał że ET22-1001 i ET22-1002 mają zostać przekazane do Kolei Wielkopolskich. Cargo takżę się przyłączyć?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Nie 15:38, 29 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
zyrafa napisał: | Czyżby aport do Kolei Wielkopolskich? BarT w innym wątku wskazał że ET22-1001 i ET22-1002 mają zostać przekazane do Kolei Wielkopolskich. Cargo takżę się przyłączyć? |
Myślę, że może to być na zasadzie sprzedaży EU07 do PR, chyba że Koleje Wielkopolskie nie wchodzą w skład Grupy PKP (nie jestem pewien czy wchodzą), wtedy raczej Cargo nie "pójdzie" na ich sprzedaż (prekazanie).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Wto 9:27, 31 Paź 2006 Temat postu: |
|
|
Wiadomy jest już numer kolejnego poznańskiego byka. Jest nim 22-417, który od dnia 24.10.2006 został przeniesiony z CM Ostrów.
Na chwilę obecną wszystkie lokomotywy serii ET22 należące do Zakładu Taboru w Poznaniu będą obejmowały głównie obiegi na pociągach pasażerskich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Pon 9:32, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
Wiadomy jest już kolejny, poznański byczek. Jest nim 22-404, który przeszedł z CM Bydgoszcz.
ET22 w CM Poznań
ET22-220 ex. CM Bydgoszcz
ET22-388 ex. CM Ostrów Wlkp.
ET22-404 ex. CM Bydgoszcz
ET22-417 ex. CM Ostrów Wlkp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 22:23, 06 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
AdrianD napisał: | Wiadomy jest już kolejny, poznański byczek. Jest nim 22-404, który przeszedł z CM Bydgoszcz. |
Tak się zastanawiam dlaczego bydgoskie "byczki" przechodzą do Poznania. Czy ma to może jakiś związek z dość głośną jakiś czas temu informacją nt tzw. koncentracji taboru? Chociaz z drugiej strony będąc w pracy widzę w ciągu dnia 3-4 brutta prywaciarzy, więc może to też jest pośrednią przyczyną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Wto 9:19, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
EU07-457 napisał: | AdrianD napisał: | Wiadomy jest już kolejny, poznański byczek. Jest nim 22-404, który przeszedł z CM Bydgoszcz. |
Tak się zastanawiam dlaczego bydgoskie "byczki" przechodzą do Poznania. Czy ma to może jakiś związek z dość głośną jakiś czas temu informacją nt tzw. koncentracji taboru? Chociaz z drugiej strony będąc w pracy widzę w ciągu dnia 3-4 brutta prywaciarzy, więc może to też jest pośrednią przyczyną. |
Byki na stan dostaliśmy, ponieważ po oddaniu siódemek do PR brakuje maszyn. Nadal nierozwiązaną zagadką jest fakt, dlaczego to właśnie Ostrów i Bydgoszcz musiała oddać coś swojego a nie np. taka Łódź, w której to ilość maszyn serii ET22 jest dwa razy większa niż w tych wyżej wymienionych CM-ach.
Dzisiaj otrzymałem informacje o kolejnej maszynie. Jest nią ET22-173.
ET22 w CM Poznań
ET22-173 ex. CM Ostrów Wlkp.
ET22-220 ex. CM Bydgoszcz
ET22-388 ex. CM Ostrów Wlkp.
ET22-404 ex. CM Bydgoszcz
ET22-417 ex. CM Ostrów Wlkp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 11:35, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
AdrianD napisał: | Byki na stan dostaliśmy, ponieważ po oddaniu siódemek do PR brakuje maszyn. |
Co masz na myśli? Sprzedaż tych 84 siódemek z Cargo do PR? Jeśli tak, to w takim razie inne CM też musiały odchudzić swój ilostan z siódemek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Wto 14:16, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
EU07-457 napisał: | AdrianD napisał: | Byki na stan dostaliśmy, ponieważ po oddaniu siódemek do PR brakuje maszyn. |
Co masz na myśli? Sprzedaż tych 84 siódemek z Cargo do PR? Jeśli tak, to w takim razie inne CM też musiały odchudzić swój ilostan z siódemek. |
Tak dokładnie. Jednak Pawle zauważ, że inne CM, które również oddały swoje siódemki posiadają jeszcze inne elektryki. Poznań jako jedyny w Polsce CM posiada tylko i wyłącznie elektryki serii EU/EP07 - tak, więc zaczęło brakować nam maszyn do obsługi naszych obiegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Wto 23:27, 07 Lis 2006 Temat postu: |
|
|
AdrianD napisał: | [...]zauważ, że inne CM, które również oddały swoje siódemki posiadają jeszcze inne elektryki. Poznań jako jedyny w Polsce CM posiada tylko i wyłącznie elektryki serii EU/EP07 |
A ET22?
AdrianD napisał: | tak, więc zaczęło brakować nam maszyn do obsługi naszych obiegów. |
Czegoś tu nie rozumiem. Przecież jeśli PR przejął / kupił EU07, to tak naprawdę nic się nie zmienia w obiegach. Siódemki jak jeździły, tak dalej będą obsługiwać swoje pociągi. Obsługa trakcyjna również pozostaje ta sama - mechanicy z Cargo.
Czy jesteś pewien, że PR kupiły EU07? W kolejowej prasie nic na ten temat nie zauważyłem, a myślę, że "Głos Maszynisty" na pewno napisałby jakąś wzmiankę o tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|