Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Sob 20:57, 15 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
defiler napisał: | AdrianD napisał: | tak jak u nas wprowadzono te żółte patyki na testy kiedyś. |
No właśnie, pamietam. Czym one sie rozniły od czerwonych ? Byla w ogole jakas roznica oprocz koloru ?
|
Tak różniły się one ślizgaczem. W normalnym patyku jest jeden gruby ślizg, co powoduje jego nagrzewanie, a te "żółte" miały dwa ślizgi, co w razie pęknięcia jednego z nich nie wykluczało z użycia całego patyka jak to ma miejsce teraz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Daras
Administrator
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełmża / Poznań
|
Wysłany: Nie 12:36, 16 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
No to w takim razie czemu się nie przyjęły, skoro były lepsze od obecnie używanych?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
k_rider
Fotograf kolejowy
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Miasto
|
Wysłany: Pon 15:45, 17 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Daras napisał: | No to w takim razie czemu się nie przyjęły, skoro były lepsze od obecnie używanych? |
Jak znam życie, to pewnie znowu tzw. względy ekonomiczne:-(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
k_rider
Fotograf kolejowy
Dołączył: 06 Lip 2006
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pleszew Miasto
|
Wysłany: Pią 16:03, 04 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Czy ktoś się orientuje, dlaczego w niektórych typach loków patyki połówkowe są zwrócone ramionami w kierunku ku końcowi pojazdu, a na niektórych do wewnątrz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oelka
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: MDM
|
Wysłany: Nie 13:57, 06 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
k_rider napisał: | Czy ktoś się orientuje, dlaczego w niektórych typach loków patyki połówkowe są zwrócone ramionami w kierunku ku końcowi pojazdu, a na niektórych do wewnątrz? |
To zalezy od konstrukcji odbieraka: czy odbierak powinien byc zasadniczo eksploatowany "z wlosem" czy "pod wlos".
Krzysztof
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daras
Administrator
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełmża / Poznań
|
Wysłany: Czw 14:02, 31 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Odnośnie zdjęcia: są to pantografy dwustopniowe, stosowane są do współpracy z sieciami o znacznych różnicach wysokości.
źródło: [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|