Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Pon 10:34, 05 Maj 2008 Temat postu: EU43 |
|
|
Na chwilę obecną PKP Cargo posiada 6 maszyn tego typu:
Stan na 05.05.2008:
EU43-001 (nowe logo i okleina PKP Cargo) - ruch towarowy
EU43-002 - ruch towarowy
EU43-003 - ruch towarowy
EU43-004 - ruch towarowy
EU43-005 - ruch towarowy
EU43-006 - ruch towarowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Xped
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:38, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A szybkich elektrowozow to tak im zbywa WSTYD I SKANDAL używać ich do ruchu towarowego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Pon 19:14, 05 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Xped napisał: | A szybkich elektrowozow to tak im zbywa WSTYD I SKANDAL używać ich do ruchu towarowego. |
Nie za bardzo wiem, co masz na myśli. PKP Cargo docelowo będzie obsługiwać wyłącznie przewozy towarowe, więc po co mieliby pchać te maszyny w ruch pasażerski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xped
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:14, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Są to lokomotywy dużych prędkości i dzięki nim można byłoby wspomoc CMK-ę. i Warszawa - Poznań bo ostatnio coś dziewiątki nie nadążają. a do brutta chyba nie trzeba aż 200km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AdrianD
Administrator przewoznicy.rail.pl
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CM Poznań
|
Wysłany: Wto 17:53, 06 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Xped napisał: | Są to lokomotywy dużych prędkości i dzięki nim można byłoby wspomoc CMK-ę. i Warszawa - Poznań bo ostatnio coś dziewiątki nie nadążają. a do brutta chyba nie trzeba aż 200km/h. |
Traxxy w Polsce mają dopuszczenia do prędkości 140km/h.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xped
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:48, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
W każdy razie lepiej byłoby dać do brutta EU07 a EU43 do osobowych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Śro 20:39, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Xped napisał: | W każdy razie lepiej byłoby dać do brutta EU07 a EU43 do osobowych. |
Czytaj ze zrozumieniem. Za chwilę PKP Cargo i PKP PR to będą dwie różne "bajki". Jak pisałem wcześniej, docelowo PKP Cargo nie będzie w ogóle obsługiwać pociągów pasażerskich, więc nie widzę celowości kierowania tych pojazdów do ruchu pasażerskiego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xped
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:26, 07 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
EU07-457 napisał: | . Za chwilę PKP Cargo i PKP PR to będą dwie różne "bajki". Jak pisałem wcześniej, docelowo PKP Cargo nie będzie w ogóle obsługiwać pociągów pasażerskich, więc nie widzę celowości kierowania tych pojazdów do ruchu pasażerskiego. | Po co więc sprowadzać lokomotywy dwusystemowe który wg zamiarów wykorzystywany miał być do pasażerskiego ruchu przygranicznego, skoro jego "funkcje" nie będą wykorzystywane. Na PKP było już wiele paradoksów ale tego nie mogę zrozumieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EU07-457
Moderator
Dołączył: 11 Wrz 2006
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: Czw 13:12, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Xped napisał: | Po co więc sprowadzać lokomotywy dwusystemowe który wg zamiarów wykorzystywany miał być do pasażerskiego ruchu przygranicznego, skoro jego "funkcje" nie będą wykorzystywane. Na PKP było już wiele paradoksów ale tego nie mogę zrozumieć. |
EU43 były wzięte w leasing z zamiarem obsługi ruchu towarowego, a nie - jak piszesz - przygranicznego ruchu pasażerskiego. Pierwsze pociągi już wjechały na stronę niemiecką bez zmiany lokomotywy na granicy PKP - DB.
Nie rozumiem dlaczego się tak uparłeś na te przewozy pasażerskie, skoro nawet w planach nie było przekazania tej serii do obsługi tego rodzaju pociągów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xped
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:38, 08 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Gdyż miały być pierwotnie(podczas produkcji) do tego przeznaczone. Ale jesli już jest jak jest to niech będzie. Muszę liczyć na to że szybkie loki zakupi IC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomek2
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Iławy
|
Wysłany: Wto 13:12, 01 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Lokomotywy EU43 nigdy niebyły kupione , są dzierżawione przez PKP Cargo od Angel Trains i przez jakiś bank niemiecki .
PS Mój tata ma kolege co jechał na EU43 :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Qba
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 11:46, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Witam,
a do pasażerskich PKP Intercity, też kupuje nowe lokomotywy - Simensy :-)
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam
Qba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Xped
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:48, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Qba napisał: | Witam,
a do pasażerskich PKP Intercity, też kupuje nowe lokomotywy - Simensy :-)
|
Ten wątek został poruszony w innym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|