Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Daras
Administrator
Dołączył: 04 Lip 2006
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełmża / Poznań
|
Wysłany: Pią 20:26, 29 Gru 2006 Temat postu: Ogrzewanie składu |
|
|
Jakie są plusy i minusy ogrzewania parowego i elektrycznego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Patrykos
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Sob 10:58, 30 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Daras, w Polsce ogrzewania parowe są bardzo awaryjne. Elektryczne są praktyczniejsze ponieważ nie są takie "defektogłodne".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hbudzynski
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość/Lublin
|
Wysłany: Sob 20:15, 03 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Ogrzewanie parowe.
Minusem tego ogrzewania jest zaparowywanie wewnatrz składu oraz brak precyzyjnej regulacji temperatury. Ale czy często defektuje? Moim zdaniem wręcz przeciwnie.
Plus jest taki że zawsze jest ciepło w składzie a pociąg ślicznie się prezentuje z wydobywającymi się zewsząd kłębami pary.
Ogrzewanie elektryczne:
Jest awaryjne, nie zawsze działa, z zasady przełączniki temperatury nie działają, wagony z zepsutym takim ogrzewaniem sa wyłączane ze składu, bądź też traktowane jako podsył do stacji macierzystej. Naprawa trwa zdecydowanie dłużej niż w przypadku ogrzewania parowego
Plusem może być mniejszy koszt ogrzewania, oraz większy komfort pasażera.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|